Tillbaka till vardagen.

Vilken lång paus jag haft! Jag har haft så mycket att göra att bloggen liksom glömdes bort.
Så det blev lite sommarlov från datorn.

Imorgon börjar min skola igen och min 10-månader gamla dotter kommer att tas hand om av en annan kvinna tre dagar i veckan. Det känns jättetufft... Vi har ju varit tillsammans alltid, varje dag, ända sen hon föddes...
Men jag har inget val. Studierna måste ju bli klara nån gång och nu fick jag plats i en ny klass.

I helgen var vi till ikea. Jag köpte vägghyllor. Det behövs mera såna nu när min lilla bebis har börjat dra ner allt hon får tag på. Det är slut med dekorationer på golv/bordsnivå nu! Iallafall en paus på några år. :)



Vi åkte som sagt till ikea, i Haparanda. Vi övernattade i en stuga vid Kukkolaforsen. Titta på bilden vilken utsikt vi hade från stugan. Underbart vackert! Dit ska vi absolut åka igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0