Glass i sommarhettan.

En sån här varm dag, med +30 grader, så smakar det mycket bra med glass!
Ännu har inte min lilla prinsessa fått smaka, men hon ser alltid så längtansfull ut när vi vuxna njuter av glass.

Så för några dagar sen gjorde jag en egen glasspinne åt henne. I en form för glasspinnar från Ikea, varvade jag olikt färgade fruktpuréer och satte i frysen. Sen fick min lilla älskling en alldeles egen glass. Randig. Hon var så nöjd! :)

Vad har ni för glassfavoriter?

Jag älskar Ben & Jerry´s Phishfood...




Sia-glassarna är också goda. Speciellt Tiramisu! Den kan jag äta hur mycket som helst av.





Om jag ska köpa glass på pinne, så blir det nog Magnum White Strawberry. God kombination!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0