Hemlagat.

Brukar ni pyssla hemma?

Jag älskar att fixa saker själv. Men nuförtiden finns det så lite tid över till sånt...
All min tid går till hushållssysslor och att ta hand om den lilla prinsessan. (Det senare gör jag såklart mycket gärna!)

I flera veckor har jag jobbat med en gammal bokhylla. Den består av tre hyllor och var vit. Nu är den målad i tre lager med en klarröd färg. Baksidan med prickarna är inte målad. Den är gjord i decoupage-teknik, alltså med limmade/lackade servetter.



Bokhyllan är klar och redo att fyllas med underbara sagor! Jag strävar efter att göra min dotter till en likadan bokmal som jag själv var som liten. ;-)

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-07-05 @ 16:49:18
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: Mama

Tack för tipset, jag gillar tävlingar! :)

Ha det bra!

2010-07-05 @ 21:00:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0