Första kalaset!

Igår hade min lilla prinsessa sitt första födelsedagskalas.
Alla som var bjudna kom och det var full rulle i ett par timmar! Efteråt var vi alla trötta men jag fick genast börja sopa och dammsuga golvet... Det fanns väldigt mycket kaksmulor, överallt! Jag antar att det är nåt som kommer att bli värre för varje år. :)
Prinsessan Miu fick smaka tårta för första gången i sitt liv. Hon tyckte nog att det var gott, men föredrog majsbågarna. Kanske det är bra. :)



Min lilla prinsessa fick fina presenter.
Hon kunde öppna presenterna alldeles själv, men det var nog omslagspappret som var mest intressant. Inte innehållet. ;)



(Min lilla söta prinsessa är förresten inte 1 år ännu. Hon fyller år när vi är i Japan.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0