Japan, Japan!

Nu är det äntligen klart!





Vi ska åka till Japan i oktober och jag ska göra min praktik inom hemtjänsten där. Vi kommer inte att stanna länge, bara 2,5 veckor. Jag har inte varit till Japan på två år, eftersom skolan, graviditeten och lilla prinsessan "kommit i vägen". Så det ska verkligen bli jättekul att åka dit igen! :D

Men, jag är lite besviken över att vi väntade så länge med att köpa flygbiljetter. Vi väntade och väntade, på att nåt bra erbjudande skulle dyka upp. Det gjorde det inte och priserna med finnair sköt i höjden. Vi hade inte råd att åka med dem den här gången, så nu blir det en lång flygresa.
Först ska vi ta oss till Helsingfors. Sen flyger vi till Paris med Finnair och sen därifrån med Air France till Osaka. På hemvägen byter vi plan i Amsterdam.
Det blir nog en väldigt tung resa för både föräldrar och en liten prinsessa. >_<

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0