Kalasplanering pågår!

Nu har inbjudningskorten till Lilla prinsessans kalas blivit klara och utdelade. Jag gjorde dem själv. De är väldigt enkla med en liten gris av filt som håller i en pappersballong... Ganska söta, tycker iallafall jag. :)



Det blir inte många gäster. Om alla kommer så blir vi fem mammor och 6 barn. Ska bli kul! :)
Så nu är planeringen i full gång. En ett-åring behöver ju inte ha ett så avancerat kalas, men nånting måste man ju hitta på. Ballonger och glada färger är ett måste, för det älskar prinsessan.
Jag har ännu inte bestämt mig för vad jag ska baka. Några av gästerna är bebisar och kan inte äta tårta och sånt. Kanske jag får köpa ett par fruktpuréburkar.
Någon som har förslag på vad man ska bjuda gäster som består av 3 månaders bebisar till 3-åringar + mammor på?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0